Filter
De flesta restauranger har valt att gästen ska kunna avboka med en länk i bekräftelsemejlet som skickades ut när bokningen gjordes. Om det inte finns en länk i mejlet vill restaurangen ta alla avbokningar och ändringar via deras mejladress eller telefon.
Hör av dig direkt till restaurangen som du ska besöka eller skicka ett mejl till [email protected].
Många av våra restauranger har valt att debitera utebliven ankomst med en så kallad no show-avgift. (Om det finns en avgift anges det tydligt vid bokningstillfället). Om du känner att du har blivit felaktigt debiterad, hör av dig direkt till restaurangen. Det är restaurangen som beslutar om själva dragningen, BokaBord är det tekniska verktyget för att göra det.
Ladda ner BokaBord-appen och klicka på "profil" och sedan "lägg till värdecheck". Välj restaurang och belopp.
Ett presentkort som är köpt på bokabord.se eller genom restaurangens egen bokning är giltigt ett år efter inköpsdatum. Skulle det vara så att besöket inte blivit av innan dess, hör av dig till restaurangen där presentkortet gäller för att se om det går att förlänga.
Kul! Skicka ett mejl till [email protected].
Vid övriga frågor vänligen mejla till [email protected]